„Reklama síce trvala iba tridsať sekúnd, ale predchádzala jej viac
ako polročná príprava. S hercovým manažmentom sme si navzájom poslali
približne 606 e-mailov do dňa, kým sa jej nakrúcanie v New Yorku
zrealizovalo,“ priblížil Grosch.
Spolupráca sa podľa neho s odstupom času ukázala ako veľmi dobré rozhodnutie, ktoré značke jednoznačne prospelo. „Vyšlo
nám všetko, čo sme od toho očakávali. Naša spoločnosť predáva svoje
produkty vo viac ako 50 krajinách po celom svete. Pri výbere herca sme
vychádzali z toho, že tvár Brucea Willisa budú poznať ľudia všade, aj v
najzapadnutejšom mestečku či dedine,“ vysvetlil Grosch.
Dodal, že v rámci rokovaní manažment amerického herca predložil množstvo
požiadaviek, ktoré museli splniť, ale samotný Willis sa napokon vôbec
nesprával ako hollywoodska hviezda s maniermi. „Je to naozaj skromný, normálny človek. Nie je namyslený ani povýšenecký,“ konštatoval riaditeľ.
Ako konkretizoval, počas jedného natáčacieho dňa mali napríklad hercovi v
zmysle zmluvy zabezpečiť jedlo z niektorej z najlepších newyorských
reštaurácií. „Stále však nepovedal, čo by chcel, takže som sa ho
napokon priamo opýtal, čo mu máme priniesť. On sa na to zaujímal, čo
bude obedovať štáb. Odpovedal som mu, že kura s ryžou a on odvetil, že
si to prosí aj on. Dostal ho teda do umelohmotného taniera a zjedol ho
umelohmotným príborom,“ priblížil Grosch.
Podobnú skúsenosť mali podľa neho aj so zabezpečením miestnosti na odpočinok, takzvanej green room. „Najprv
sme mu našli najluxusnejší, kompletne vybavený karavan s niekoľkými
miestnosťami, čo nám jeho manažment schválil. Potom sme zistili, že na
poschodí nad štúdiom je luxusný apartmán s rozlohou okolo 550
štvorcových metrov. Aj ten nám schválili. Nakoniec, keď došiel na
nakrúcanie, mi povedal, že sa mu nechce ísť hore a aby sme mu len dali
do rohu gauč, stolík a chladničku,“ načrtol riaditeľ s tým, že Willis napokon takto medzi štábom strávil celý čas natáčania.